Євген Кравцов: 2018 — рік позитивних змін та маcштабних інфраструктурних проектів

10 січня 2019, 11:51

2018 рік став для Укрзалізниці роком позитивних змін та масштабних інфраструктурних проектів. Серед найважливіших — відкриття новозбудованого Бескидського тунелю, запуск залізничного сполучення Київ—Міжнародний аеропорт «Бориспіль», електрифікація дільниці Потоки—Золотнишине. Про це розповів керівник АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов сьогодні в Києві під час засідання Кабінету Міністрів України.

Важливість для України реалізованих Укрзалізницею інфраструктурних проектів важко переоцінити. Так, новозбудований Бескидський тунель ліквідував єдине вузьке місце V Критського міжнародного транспортного коридору, який проходить територією Італії, Словенії, Угорщини, Словаччини, України (Трієст—Любляна—Будапешт—Братислава—Ужгород—Львів) та далі на схід, оскільки старий Бескидський тунель залишався єдиною одноколійною дільницею на всій його довжині у 1595 км. Запровадження руху через новий двоколійний Бескидський тунель дозволило забезпечити паралельний пропуск парних та непарних поїздів, збільшити обсяги перевезень та підвищити швидкість руху вантажних поїздів до 60 км/год.

У 2018 р. за дорученням Кабінету Міністрів України було реалізовано ще один амбітний проект — у надзвичайно короткі терміни запроваджено залізничне сполучення між Києвом і Міжнародним аеропортом «Бориспіль». Швидкісний поїзд Kyiv Boryspil Express почав курсувати 30 листопада 2018 р. Це надзвичайно важливий інфраструктурний проект, який дає нову якість послуг для громадян — комбінацію різних видів транспорту: міського наземного, метрополітену, залізничного, авіаційного, що допомагає обрати максимально зручну логістику для подорожей.

Щодоби на маршруті Київ—Міжнародний аеропорт «Бориспіль» працює 27 пар поїздів, у разі зміни пасажиропотоку їх кількість буде скориговано. Укрзалізниця й надалі розвиватиме цей проект: уже цьогоріч планується запровадити зупинку на станції Видубичі, завдяки чому Укрзалізниця фактично з’єднає метрополітен з експресом та Міжнародним аеропортом «Бориспіль».

Електрифікація дільниці Потоки—Золотнишине, реалізована у 2018 р., — це початок масштабного відновлення електрифікації залізничної мережі України, яка не проводилася вже майже шість років. Цей проект дозволив Укрзалізниці забезпечити напрямок Полтава—Кременчук—Користівка—Знам’янка електротягою. Щоденно на дільниці Потоки—Золотнишине курсує понад 10 поїздів, у тому числі з продукцією Полтавського гірничо-збагачувального комбінату — одного з основних експортоутворюючих підприємств країни. Завдяки електрифікації Укрзалізниця скоротить витрати на організацію перевезень, зменшить викиди в навколишнє середовище, прискорить доставку вантажів, адже не витрачатиметься час на заміну локомотивної бригади та електровоза на тепловоз.

На сьогодні Україна за обсягами електрифікації колій випереджає Польщу й Румунію. Нагадаємо, роботи з електрифікації дільниці Потоки—Золотнишине розпочато в лютому 2018 р. Усі роботи залізниця виконала за власні кошти.


Поширити y соціальній мережі



Чи не хочете поділитися своїми думками з цього приводу?